پرسش مامایی شماره۱۹۱۸

سوال:

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر .خانم دکتر من ۲۱سالمه و شش ماهه که زایمان طبیعی کردم .قبلا از زایمان و بارداریم همیشه پریود هام منظم بود بعد زایمان و گذروندن خونریزی پس از زایمان خونریزی و لکه بینی من قطع نشد چند روز تمیز بودم بعد چند روز لکه میدیدم دو باره چند روز خونریزی دکتر رفتم سونوگرافی نوشتن و تشخیص داده شده که تنبلی تخمدان دارم و قرص LDبرای من تجویز کردن میخواستم ببینم با مصرف این قرص در حالی که من به دخترم شیر میدم مشکلی برای دخترم به وجود نمیاد؟چون باعث شده شیرم کم بشه و من خیلی نگرانم .سوال دومم اینکه من از باراداری تا الان ترشحات سبز رنگ دارم به دکتر هم گفتم ازمایش عفونت ادراری هم دادم نداشتم خارش و سوزش هم ندارم دکتر هم میگه طبیعیه ؟واقعا طبیعیه؟شماره نوبت ۱۹۱۸

پاسخ:

سلام وقت بخیر

بله خوردن قرص LD روی شیر شما تاثیر می‌گذاره برای همین با توجه به مدت زمان سپری شده از زایمان شما حتی برای جلوگیری از بارداری به روش قرص ، LD تجویز نمی‌شه و داروی دیگه ای باید تجویز شه.

این نکته رو هم باید توجه کرد که تا مدتی بعد از زایمان و تا زمانی که شما شیر می‌دین ، به خاطر بهم خوردن تعادل هورمون‌های شما بی نظمی پریود طبیعی هست …

ترشحات سبزرنگ قاعدتا نباید وجود داشته باشن و باید درمان شن.
توصیه می‌کنم برای بررسی بیشتر دو مشکلی که مطرح کردید ، پزشکتون رو عوض کنید

پرسش پزشکی شماره۱۹۱۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست