پرسش مامایی

سوال:

باسلام وخسته نباشید من خانمی ۳۵ساله چن سال پیش کیست در موئید داشتم جراحی کردم دکترب خاطر موهای زائد صورتم قرص اسپیرو لاکتون وکامپاند ب مدت ۶ماه داد از اون زمان تا حالا خونریزی پریودیم کم شده چکار کنم ک زیاد بشه؟واینکه آیا خوردن مولتی ویتامین در روزهای پریودی عیبی ندارد؟آیا خوردن نعناع باعث تغییر هورمونی میشه باتشکر از پاسخگوییتون

پاسخ:

سلام

مصرف قرص‌های ضد بارداری ترکیبی ( مثل سیپروترون کامپاند ) قاعدتا به علت اجزاء هورمونی ، حجم خونریزی ماهانه رو کم می‌کنه ، و این کم شدن حجم پریود ، برای شما مشکلی رو ایجاد نمی‌کنه و نیاز به اقدام خاصی برای اینکه حجم خونریزی زیاد شه ، نیست.

خیر خوردن مولتی ویتامین در دوره پریود منعی نداره.

در بعضی منابع گفته شده که نعناع می‌تونه سبب کاهش هورمون مردانه بدن خانم ها شه و از پرمویی مردانه ، جلوگیری کنه.

پرسش پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست